今日嘅天氣真系好熱,初中要番學,連埋中六,
而且今日亦我校時裝表演嘅日子,
不過..我去左歷史遊學團...
天氣熱到冇心情睇-.-
唉!! @v@...
12點幾就返到學校...
佢地都仲未放學..
佢好令女-.-
2點排戲
完全冇feel排..是是但但..
唉...!~
返屋企啦!@v@