第二日啦,你地重味原諒我..我都知道今次呢件事我真系做得好錯,令你地好失望,你地吾原諒我,我並都明白既..但系我真系好想你地比多次機會我,我知道之前你地以經比左好多次機會我,但系我自己衰,冇好好今去珍惜..我希望e個可以系最後一個,如果你地比的話,我並都會一定好好珍惜,以後都吾會傷害你地..希望你地可以開開心心今過聖誕,吾好再為e件事傷心--祝你地聖誕快樂!!