|
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
記憶課程(1)  |
分類: 未分類 |
今日,
我2:00至5:00都係社區中心,
唔好誤會...
唔係去社區中心幫人做野,
2:00就練琴;
2:30-3:00休息時間,
去左ok buy候糖,
因為我候龍唔係好舒服...
3:00就去番社區中心學記憶課程啦!
我果個班有10個人,
咁岩5個女仔;
5個男仔wo~
今堂牙sir係教(分類法)
牙sir首先考下我地先,
一張子就有9個事物,
例如:鉛筆,雪糕,西瓜,書本,雞蛋......
1分鐘要記曬去...
仲每一次加深難度...好難牙>,<''
跟住牙sir就教我點記,
最後派左d筆記比我地~
我就去隔離學琴,
老師教左一首...好熟既歌,
我記得學校本音樂書有既,
(試用盆又試用桶......)
大概係咁啦~
|
| 發表時間:2007-10-20 05:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yan 於 2007-10-21 08:54 PM 發表:
HiHi~~ This is very nice website!! ADD OIL!
|
網主回覆
miss姐姐..唔好打英文啦,我睇唔明牙!  Posted at 2007-10-21 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|