我今晚終於記得我自己唔記得左做咩啦...
就係去人地屋企玩呀/^\
難得延遲再延遲約倒今日...我竟然唔記得左T^T
今日好頹...
十二點起身....食完野...
一點幾近
兩點再瞓過...+^+
三點起身...四點準備出門口
五點塔車
六點返工...
仲以為今日做STATION位...點知原來今日做ZONE2
仲未識落單....但係汁枱加水就係我做...好識左記枱號-W-
同KAMAN SHARE LOCKERS-0-
今日佢等埋我放工/....一齊塔506歸家
聽日我放早過佢一個半鐘....唔理佢LU~!
|