
baby
我靚唔靚女...系唔系你有個靚靚ga annababy
hahaha
baby
我先系個靚靚ga媽咪
到時我同我d個仔仔出去玩個時
人d一定話我系個好靚ga媽咪
hahhha到時好多人一定話我系仔仔個家姐
hahha'
好開心
baby
我錫曬你la
好掛住你..好好好好好好好掛住你~
今日超忙lei~ 一放學同beechop
食完野 就返左屋企做功課了~
又搵左d 資料聽日講! 到8dim
半時 勁"支力" ar! 就咁坐o係
書?都訓著左 真係好疲倦~
而家已經2dim56分了 我o個
幾廿貢 幾千個字唔明o既artical
仲有3頁未睇~ 不過算架喇 我
都係唔睇~ 我覺得我ko 左咁多
都已經好好了~ reading artical
什麼的 真係好討厭!!!!
今晚o既dinner 係beecchop 整
o既蝦醬蒸豬肉! 好好好好好好好味
lei~~~~~~~~~~ 係跟住飲食
男女入面d食譜煮o既!
very~ good~
訓了~ 好眼訓ar!!! 聽日再寫多d la~
甲虫又唔rely 人mail 衰人!!!
|