Public Holiday 真係好無引~
咩野野都晨早落閘放狗!!!!
so 我今日踏出門口一步都唔
願意ar!!!! dim知 mi mi 又
打比我問我拎返photoshop 同
illustrator o個d碟wor~ oh!
即係dim 都要dress up 落街!!!
<雖然只係第一第入車比佢>
成個下晝都唔知做左d 咩野~ 整左
餃子~ chi ma gun 架 好味到丫!
ar! 仲食左之前o係85'c 買o個個
coffee cup 好味ar!!!!!! 聽日要再
買 and try 下第2 d 野~ 佢好似
正正經經蛋糕就唔好味~ 不過古靈精
怪o個d 甜品就ok wor!!!!!!!!!
之前買左風鈴 迎接夏天 我知一定有人話
yeah 鬼成成 哼! 不過我唔係第一
次買 之前o個個跌爛左! 已經將個風鈴
掛左o係露台la~ 好好聽ar!!! 我極愛會
發出聲音的東西!!!! 哈哈~~~~~
baby
好想快d放假去見你
真系好掛住你
我掛住baby

同我d fd fd
|