Free Cursors
chadwickANNa
chadwickANNa
chadwickANNa
暱稱: ckadwickAnna
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
Music
love
lovelove
最新文章
so worthy ~
2011-03-26
Christmas is coming.
今日``好攰 ``冇心機煮...
今日``好攰 ``冇心機煮...
文章分類
全部 (283)
女 anna(ˇˍˇ) ∼我的心情日記 (17)
心情日記 (67)
男(ˇˍˇ) ∼5 我的心情日記 (55)
男Chadwick (0'o'0) (48)
未分類 (31)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
xiaoyuan520舊分身 (love19951229)
『﹁佐佐木小次郎〝 (alexfung1992)
Tanny (Tannylove)
sunny (sunnykiss55)
★'♥ ˇ, le0nGcH... (Edward0409)
ken (kenken1988)
ⓛⓞⓥⓔ堅系專一~細細 ... (LoVe52052000)
ζ花﹏☆舞ㄨ °sinG... (tamyuting)
hei (json1990)
- ♥MR.kAN (ChOwTaKkAN)
呀叔 (skyjason123)
Ken仔 (KenH2010)
家軒 (sony205163)
Adason (ckykam04)
Alex Yeung (Chi Hang... (hang121)
冰。雪。雨。水 (lok44everlv)
孖賢 (mayin2002)
jdg (JDG2)
鱅MICO (s0302404)
Mr_C.W.H (chokwaihou)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 533
今日人氣: 63
累積人氣: 9900
站內搜尋
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 26 日  星期三   陰天


風鈴 迎接夏天 分類:

Public Holiday 真係好無引~
            咩野野都晨早落閘放狗!!!!
            so 我今日踏出門口一步都唔
            願意ar!!!! dim知 mi mi 又
            打比我問我拎返photoshop 同
            illustrator o個d碟wor~ oh!
            即係dim 都要dress up 落街!!!
            <雖然只係第一第入車比佢>

成個下晝都唔知做左d 咩野~ 整左
            餃子~ chi ma gun 架 好味到丫!
            ar! 仲食左之前o係85'c 買o個個
            coffee cup 好味ar!!!!!! 聽日要再
            買 and try 下第2 d 野~ 佢好似
            正正經經蛋糕就唔好味~ 不過古靈精
            怪o個d 甜品就ok wor!!!!!!!!!

之前買左風鈴 迎接夏天 我知一定有人話
            yeah 鬼成成 哼! 不過我唔係第一
            次買 之前o個個跌爛左! 已經將個風鈴
            掛左o係露台la~ 好好聽ar!!! 我極愛會
            發出聲音的東西!!!! 哈哈~~~~~

baby

好想快d放假去見你

真系好掛住你

 

我掛住baby

同我d fd fd




訪客留言 (返回 chadwickANNa 的日誌)


Windows 於 2009-08-26 10:46 PM 發表:
妖! dim ar! 又怕核突又要!!!!
本來真係想post! 不過唔記得左
整細佢ar!!! so
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Windows 於 2009-08-26 10:41 PM 發表:
風鈴 dou ng hai ho girlish jie...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ladybug 於 2009-08-26 10:40 PM 發表:
SEE!!! u are da only say tht!!!我地always 鍾意同一樣野!!!! 你係出奇地女仔lor!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ladybug 於 2009-08-26 10:39 PM 發表:
i think 風鈴 is very nice~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

I dont think boy 會 like 風鈴!!! or boylish 人會like 風鈴! 你問下甲虫like 唔like 風鈴?!?!?! <wa! mean 到我丫> 

Posted at 2009-08-26 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]