陰公 今日心情唔好ar! 唔知點解wor 可能就黎m
到啦~ 總之 upset 啦! 成日都覺得好似好dull 咁!
睇左今期新monday 頂! 香港d野勁靚lor! 靚到個死人樣丫
~ 睇中左2% 裙 已經極速叫左家姐買~ 雪彷裙ar 雪彷裙
點解你可以咁靚呢?! 仲睇中左vivienne westwood 介子仔啦
不過家姐見到話唔係好靚wor! 佢話可能因為佢唔鍾意啦!
希望聽日心情會好轉