今日 終於又要返學 上星期因去excursion 所以無咩返到學
琴晚心情唔好 因為覺得又要返學... 之前同自己講o個d 野
完全唔記得晒 不過今日返學之後 好好多了 好似比想像中要好!!!!
換左background 因為比人投訴話個backgroung 花66
不過換左new background 都好似繼續花66.... 算啦... 放過我啦! please!!!!!!!!!!
個衣櫃d衫多到衣櫃條tone 跌左落黎 不過睇黎睇去 都好似唔係好夠衫著 help~~~~
因為時間關係 今日講住咁多 近排沈迷打機 荒廢左上網 我同Beechop講
有一日我地2個會因為打機而猝死!!!!!!!
無心情.唔開心
不過都有掛住baby
屋企
我間書房~\(≧▽≦)/~

我間書房~\(≧▽≦)/~
|