Free Cursors
chadwickANNa
chadwickANNa
chadwickANNa
暱稱: ckadwickAnna
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
Music
love
lovelove
最新文章
so worthy ~
2011-03-26
Christmas is coming.
今日``好攰 ``冇心機煮...
今日``好攰 ``冇心機煮...
文章分類
全部 (283)
女 anna(ˇˍˇ) ∼我的心情日記 (17)
心情日記 (67)
男(ˇˍˇ) ∼5 我的心情日記 (55)
男Chadwick (0'o'0) (48)
未分類 (31)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
daaaaada (l0vE_KaIKaI)
ⓛⓞⓥⓔ堅系專一~細細 ... (LoVe52052000)
ken (kenken1988)
L:p (wing_624)
andrew呀富 (anderw)
ζ花﹏☆舞ㄨ °sinG... (tamyuting)
-`` ★灝jaii(!)... (sp03135)
KaHou (McKaHou)
呀杰 (pkyougotodie)
K (ken523)
鱅MICO (s0302404)
家軒 (sony205163)
xiaoyuan520舊分身 (love19951229)
冰冰 (DsTeFfIe)
하늘 달 (DMK)
chantal_tung (cHaNtAl_tUnG)
Love (LaiYiMing)
...小痴;;*} (leungchichi)
呀叔 (skyjason123)
112233 (ky19487)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 533
今日人氣: 57
累積人氣: 9894
站內搜尋
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


如果你駕駛一部你完全不懂怎樣駕駛的車 分類:

baby

miss u~`

 

 

彩虹 

 

冬天比人一種好傷感o既感覺.... 我

今日心情唔係好好..

. 因為冬天 冬天好凍 好upset...


我真係好討厭返學.... 我可以涯到去11月嗎?


"不想過冬 厭倦沉重 就飛去熱帶的島嶼游泳"

我有friend同我講 話佢地訓覺從來都唔會/唔覺自己發夢

但係我o岩o岩相反 我成日都會發夢 我覺得我每一晚都會!

而且我記得好清楚 前幾日 我發夢開車, 去遊樂場玩

仲係夏天o既遊樂場 琴晚發夢鞋鬆脫, 跑, 同葬禮.

我好好奇 點解我會發依d夢 所以我想解夢!!!
開車:
夢見開車 表示對自由的渴望

通常在嚴苛環境下的人多會做這種夢


如果你駕駛一部你完全不懂怎樣駕駛的車

則表示你以前有些未能做到的事你將會做得到


衣服鬆脫:


夢見衣服無端端鬆開 表示一直以來解決不到的麻煩事已解決了

隨著苦惱的結束 生活漸漸有否極泰來的現象


跑:


暗示目標即將達成


葬禮:


表示會散盡錢財或破大財


好o岩wor!




訪客留言 (返回 chadwickANNa 的日誌)


lokway 於 2009-09-27 11:11 PM 發表:
你當然同龜梨一樣啦.....佢去搵媽媽級照顧...你就黎要搵?爸爸級去照顧架啦...... 兩個都鍾意名牌.... 想有人照顧買野....最重要係有人買野....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokway 於 2009-09-27 11:10 PM 發表:
i reli dun know why i doki doki but thts reli dokidoki!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken 於 2009-09-27 11:03 PM 發表:
望这个词变得微不足道代表给的机会太多了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]