baby
miss u~`
彩虹

冬天比人一種好傷感o既感覺.... 我
今日心情唔係好好..
. 因為冬天 冬天好凍 好upset...
我真係好討厭返學.... 我可以涯到去11月嗎?
"不想過冬 厭倦沉重 就飛去熱帶的島嶼游泳"
我有friend同我講 話佢地訓覺從來都唔會/唔覺自己發夢
但係我o岩o岩相反 我成日都會發夢 我覺得我每一晚都會!
而且我記得好清楚 前幾日 我發夢開車, 去遊樂場玩
仲係夏天o既遊樂場 琴晚發夢鞋鬆脫, 跑, 同葬禮.
我好好奇 點解我會發依d夢 所以我想解夢!!!
開車:
夢見開車 表示對自由的渴望
通常在嚴苛環境下的人多會做這種夢
如果你駕駛一部你完全不懂怎樣駕駛的車
則表示你以前有些未能做到的事你將會做得到
衣服鬆脫:
夢見衣服無端端鬆開 表示一直以來解決不到的麻煩事已解決了
隨著苦惱的結束 生活漸漸有否極泰來的現象
跑:
暗示目標即將達成
葬禮:
表示會散盡錢財或破大財
好o岩wor!
|