Free Cursors
chadwickANNa
chadwickANNa
chadwickANNa
暱稱: ckadwickAnna
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
Music
love
lovelove
最新文章
so worthy ~
2011-03-26
Christmas is coming.
今日``好攰 ``冇心機煮...
今日``好攰 ``冇心機煮...
文章分類
全部 (283)
女 anna(ˇˍˇ) ∼我的心情日記 (17)
心情日記 (67)
男(ˇˍˇ) ∼5 我的心情日記 (55)
男Chadwick (0'o'0) (48)
未分類 (31)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
manman (manman1271990)
fay (wayaw)
卡樂B (vivifeng)
○W!n G =]○ (leechunwing)
Mr_C.W.H (chokwaihou)
『﹁佐佐木小次郎〝 (alexfung1992)
嚇鬼 (qqklk)
朗 (daniel523)
BB囡 (manbobii)
L:p (wing_624)
ken (kenken1988)
daaaaada (l0vE_KaIKaI)
Sunmoon (ng727hk)
Alex Yeung (Chi Hang... (hang121)
KaHou (McKaHou)
Jun潤-* (dennis3129)
AleX` (chunwa_a1234)
ⓛⓞⓥⓔ堅系專一~細細 ... (LoVe52052000)
丫而﹏﹏` (angelayi829)
Tanny (Tannylove)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 533
今日人氣: 139
累積人氣: 10854
站內搜尋
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 28 日  星期一   晴天


今晚要積極做新衫 分類:

好早就起左身喇 我o既早係11點lor

都算算地早架喇 我咁早 係因為我要去飲茶

好耐無飲茶喇 好想飲好想飲 哈哈 琴晚o既dinner我absent左

希望今日飲茶可以食多d野啦

因為蜂蜂成日話我噪之巴閉話肚餓

但去到食野o既時候又食得好少..

. P.S去完飲茶la

發覺我o既老毛病仍然o係度

食左好少野!!!

catch左好野呀 買左一件外套褸

一條裙子 兩件背心 一條頸鍊同兩幅布一

d花邊 好開心呀!!!!!!!!!!!!! 今晚要積極做新衫!!!!

造左一條新裙 好似麻麻地靚 不過要iron左

著上身先知 另外改左買返o黎o既新背心

好靚呀 蜂蜂都話靚 好開心!!!

聽完古巨基拉闊音樂會

好好聽 好touching!

古巨基唱歌好好聽

同埋佢好多好歌lor!!!!

一起身 睇cutie 好好睇

有我鐘意o既model 哈哈 佢而家同深田恭子拍

一套叫下妻物語o既日劇 必睇!!!!


有我鐘意o既model 哈哈

佢係日本mix美國 不過蜂蜂話

佢跟本係鬼妹樣wor!!!!




訪客留言 (返回 chadwickANNa 的日誌)


lokway 於 2009-09-29 12:08 AM 發表:
我由始至終都冇覺得我地疏遠過囉......
一路淨係你?到講咋嘛!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokway 於 2009-09-29 12:08 AM 發表:
我由始至終都冇覺得我地疏遠過囉......
一路淨係你?到講咋嘛!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokway 於 2009-09-29 12:08 AM 發表:
怪談係我地仲o係hk 時 甲虫email 去的!!!
好勁ar! 上左電視!!!

主打係講 揀唔arm 禮物!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken 於 2009-09-28 11:32 PM 發表:
中秋會就快到啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ken 於 2009-09-28 11:31 PM 發表:
anna miss u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]