好早就起左身喇 我o既早係11點lor
都算算地早架喇 我咁早 係因為我要去飲茶
好耐無飲茶喇 好想飲好想飲 哈哈 琴晚o既dinner我absent左
希望今日飲茶可以食多d野啦
因為蜂蜂成日話我噪之巴閉話肚餓
但去到食野o既時候又食得好少..
. P.S去完飲茶la
發覺我o既老毛病仍然o係度
食左好少野!!!
catch左好野呀 買左一件外套褸
一條裙子 兩件背心 一條頸鍊同兩幅布一
d花邊 好開心呀!!!!!!!!!!!!! 今晚要積極做新衫!!!!
造左一條新裙 好似麻麻地靚 不過要iron左
著上身先知 另外改左買返o黎o既新背心
好靚呀 蜂蜂都話靚 好開心!!!
聽完古巨基拉闊音樂會
好好聽 好touching!
古巨基唱歌好好聽
同埋佢好多好歌lor!!!!
一起身 睇cutie 好好睇
有我鐘意o既model 哈哈 佢而家同深田恭子拍
一套叫下妻物語o既日劇 必睇!!!!
有我鐘意o既model 哈哈
佢係日本mix美國 不過蜂蜂話
佢跟本係鬼妹樣wor!!!!


|