Free Cursors
chadwickANNa
chadwickANNa
chadwickANNa
暱稱: ckadwickAnna
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
Music
love
lovelove
最新文章
so worthy ~
2011-03-26
Christmas is coming.
今日``好攰 ``冇心機煮...
今日``好攰 ``冇心機煮...
文章分類
全部 (283)
女 anna(ˇˍˇ) ∼我的心情日記 (17)
心情日記 (67)
男(ˇˍˇ) ∼5 我的心情日記 (55)
男Chadwick (0'o'0) (48)
未分類 (31)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
杰少 (jack_man)
呀叔 (skyjason123)
Jun潤-* (dennis3129)
益生菌!HEY!Yo! (Inside556)
lok;; (pookie)
...小痴;;*} (leungchichi)
Hieddin (Yoshde)
Sunmoon (ng727hk)
愛你只是我一個人的決... (Love_520_tin)
ζ花﹏☆舞ㄨ °sinG... (tamyuting)
fay (wayaw)
Grace (GraceWong3)
ζ☆ㄨ然ㄨ♂★ (hy3yu220)
-`` ★灝jaii(!)... (sp03135)
fishson (fisoyu)
passchendaele (M1919)
『﹁佐佐木小次郎〝 (alexfung1992)
♥KaW2ng_ (Cherry_123)
ken (kenken1988)
alex (alexm)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 533
今日人氣: 75
累積人氣: 9912
站內搜尋
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


又凍左 分類:

 baby

你起身未

掛住你la

今日又咩都無做過咁過左一日~ why 我o既


           日子咁沈悶架?! 無d更有趣o既事發生嗎?!

 今日又凍左了~ 好寒冷~ 我已經準備燃燒我


          奇短o既夏天架la ma! 好想有勁炎熱 火紅太


          陽燃燒我o個種感覺!!! 一大ja 烏英 嬲貢貢 煩


          到要殺人咁 真好! why 又寒風襲澳lei?! 


          今年一定要買一套超花66 超夏天o既biniki


          跑去海灘!!!!!!!! 其實已經睇中了~ 聽日再去


          偷望佢一眼先~

 真係無聊~ 要搵d熱血野做下ar! 如果唔係個人


           會好似成look葛咁架喇~ 要搵d野熱衷下先~


           咩野好lei???!!!! 而家最要燃燒 係essay x 3 


           好其待一做完 成身鬆晒o個種感覺ar <--- 好煩!
           哈哈~

 講下其他野 


           我個dream fone 有得買la 3g 跟$29 cap 抵到s


           好想要ar!!!!! 為何我係bad list 人lei???? 


           vodafone, telstra 真討厭!!!! 扮晒野咁!!!!!

 今日買左炭焙烏龍o既茶葉!!! 好開心lei  


           好好飲~

 搬左書?o既位置! 好好~ 好光猛! 望出街 對眼好

影左靚靚相相..hahhahah

睇夠你la

hahhah 我係唔係好好好好好好靚靚anna

hahhah 我係唔係好好好好好好靚靚anna

 
hahhah 我係唔係好好好好好好靚靚anna




訪客留言 (返回 chadwickANNa 的日誌)


ken 於 2009-10-09 11:05 PM 發表:
anna好靚呀好靚呀好靚呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



little88 於 2009-10-09 10:25 PM 發表:
你快d努力寫?10000字啦!
追求一身鬆晒既感覺呀!!! 哈哈哈哈!

同埋你d相個cake好靚呀! 好冇味呀?!?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

NOT 我個cake~ 雖然同我一身o既打扮好襯~
不過係for 表姐你架~
個cake 好味ar!!!!!!!! 比85'c 某d 仲好味ar!

Posted at 2009-10-09 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



little88 於 2009-10-09 10:25 PM 發表:
衰婆....當然唔係去到講啦..... 而係都有傾到唔係好想結婚呀..... 有女朋友BUT 又想繼續玩呀.... 有好多同性朋友活動覺得女朋友又要管好煩呀...日CHECK夜CHECK呀.....(當然.... 有責任感既男性朋友已經結晒婚啦....)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokway 於 2009-10-09 09:58 PM 發表:
望出街當然好過你望住自己啦..... 你估你真係萬人迷咩!!!!! 得BEECHOP LEE D 覺得你靚架咋..
P.S: 今日去飲中學同學既喜酒,同一D之前OK FRIEND不過唔多聯絡既男同學傾計....唉!!!! 發現好男仔...OH NO ...係負責任既男仔越黎越少..... 見到有既話...PLS 立即收起唔好放出街呀.... 好似文?同愷明咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下???? 你d男仔fd 企出黎大叫"我唔負責任" 咁ar???!!!!

Posted at 2009-10-09 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]