baby
你起身未
掛住你la
今日又咩都無做過咁過左一日~ why 我o既
日子咁沈悶架?! 無d更有趣o既事發生嗎?!
今日又凍左了~ 好寒冷~ 我已經準備燃燒我
奇短o既夏天架la ma! 好想有勁炎熱 火紅太
陽燃燒我o個種感覺!!! 一大ja 烏英 嬲貢貢 煩
到要殺人咁 真好! why 又寒風襲澳lei?!
今年一定要買一套超花66 超夏天o既biniki
跑去海灘!!!!!!!! 其實已經睇中了~ 聽日再去
偷望佢一眼先~
真係無聊~ 要搵d熱血野做下ar! 如果唔係個人
會好似成look葛咁架喇~ 要搵d野熱衷下先~
咩野好lei???!!!! 而家最要燃燒 係essay x 3
好其待一做完 成身鬆晒o個種感覺ar <--- 好煩!
哈哈~
講下其他野
我個dream fone 有得買la 3g 跟$29 cap 抵到s
好想要ar!!!!! 為何我係bad list 人lei????
vodafone, telstra 真討厭!!!! 扮晒野咁!!!!!
今日買左炭焙烏龍o既茶葉!!! 好開心lei
好好飲~
搬左書?o既位置! 好好~ 好光猛! 望出街 對眼好
影左靚靚相相..hahhahah
睇夠你la

hahhah 我係唔係好好好好好好靚靚anna
hahhah 我係唔係好好好好好好靚靚anna

hahhah 我係唔係好好好好好好靚靚anna
|