今日都有掛住你
miss my baby第2次ga時侯
miss my baby miss my baby
miss my babymiss my baby
sorry..你lp我唔得閑on msn
不過我好掛住你ga
傻baby love u

星期6 今日咩野都無做過lei~ 超遊閒
過左一日!!!
琴日派左history 第1個review 得2/5
唉~ 即係爭0.5分先pass 真係好討厭自己
對唔鍾意o個d野 係衰就係衰!!! 以前對
math 就係咁!!! 我真係要係coming
assignment 急起直追 同埋要克服history 依
一科
真慘
ai ya 仲有ar! 想買一件好好好好好normal o既zip
up 外套襯下衫wor! dim 知完來無架lor!!!

今日都好掛住baby
|