今日上日文 好開心lei~ 都好彩唔係好難
上次識o既同學係rainie 無返學~ 不過我
識左新朋友!!! 哈哈~ 女同學叫sam 又係讀
hotel 架wor~ 真係人人都讀hotel~ 不過
佢話佢對日文其實無興趣! 佢比較鍾意韓文
不過係佢mami 叫佢讀日文o既~ 佢香港又
係住o係沙田 真arm lei~~~~~~
ai 仲有ar! miss 叫我地去隔離班practices
wor! 唔明白dim 解有個日本妹學日文wor!
問完咩野hobbies 時 大家都係鍾意
shopping! 跟住佢用日文問左我一埋野
我完全唔知佢問我咩!!! 哈哈哈~
唉~ 不過開心o既日文過後就係要做悶到真
係會嘔出黎o既 art history excrusion
review!!!! help~ help~ help~ 諗起
都想訓著ar!!!!! 聽日又有art histor真係又有!!! 悶到痺s ar!!!!! why 我要讀
art history ar~~~~~~~~~ <我好似
逢星期1同3 上堂之前都o係度"慎"到葉都
落埋> 從來都無聽見我d 好友話有悶堂lor!
今日去買左o個對方石耳環了~ 好靚
lei~ 仲有ar~~~~ 因為等beechop
出黎lunch 所以就去左行general pans
lor! 攪到我有買左野 正衰人黎架~ 不
過我之前鍾意左好耐好耐o個件外套終於
終極大割引 去到$20 好抵lei~ 即買
著上身 好睇到唔想除ar~~~~~


|