一波未平, 一波又起!!
公司上面D人係唔係有問題?
Cut鐘? 為左公司? 痴線!!!
當上面D人都係廢人o既時候,
自己唔減薪而要Cut我地鐘?
Cut少少都由得你,
由Full Time變得仲少過Part Time o既時候,
D鐘少到等於冇返,
係唔係真係未畀人小過?
到底幾時先至黑完啊???
Baby,
對唔住, 係度寫D比較粗魯o既野,
不過我真係勁嬲!!
聽日成班同事返到公司仲要繼續開火!!
睇黎要搵過第二份工啦!
Miss You~