Free Cursors
chadwickANNa
chadwickANNa
chadwickANNa
暱稱: ckadwickAnna
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
Music
love
lovelove
最新文章
so worthy ~
2011-03-26
Christmas is coming.
今日``好攰 ``冇心機煮...
今日``好攰 ``冇心機煮...
文章分類
全部 (283)
女 anna(ˇˍˇ) ∼我的心情日記 (17)
心情日記 (67)
男(ˇˍˇ) ∼5 我的心情日記 (55)
男Chadwick (0'o'0) (48)
未分類 (31)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
彤彤 (cuteTung)
antony..>> (antony731)
呀杰 (pkyougotodie)
杰少 (jack_man)
嚇鬼 (qqklk)
朗 (daniel523)
K (ken523)
fishson (fisoyu)
比比 (hayauying3)
Alex Yeung (Chi Hang... (hang121)
Sunmoon (ng727hk)
BB囡 (manbobii)
Adason (ckykam04)
Tanny (Tannylove)
愛你只是我一個人的決... (Love_520_tin)
passchendaele (M1919)
★、吖文 (Eternity1992)
軒軒 (Avatar_Aang)
Carmen (xMun94)
`慶×﹏× (siuyat710)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 533
今日人氣: 61
累積人氣: 10776
站內搜尋
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


好 "支力" ar 分類:

~ "支力" ar~~ 琴晚

JёrrY黎左訓~ 準備今日一早去血拼!!! 勁~ 今朝我10點3就起左身

 dress up 好 去左修一修個fringe!!! 之後就JёrrY.lunch + 血拼!!! 今日買左5件野

有裙有衫~~~ 好開心!!! 之前睇中o既短褲仲未買ar~ 因為 黃色同橙色都好靚~

等聽日同beechop去睇下邊個colour 好d~~

~
shop完ping 陪JёrrY去左剪頭髮~ 剪左個新頭 我覺得好襯佢

成個人潮晒!!! 哈哈~~~ at least 無之前個頭咁凌亂~~

~ 不過好彩JёrrY自己都鍾意o乍~ 如果唔係好似介紹左佢 佢又唔like 好似唔係咁好~~~

返屋企同beechop 食完dinner 之後 我就去左浸泡泡浴~~~ 好舒服! 真開心!!!

琴晚我地睇左危險人物 都ok~ 不過唔知加條情線落去做咩鬼

! 而且好似進展得慢左d~ 但係亞視黎講 都已經好o


 今晚林祖柏同壞人KEN又約左我打機~~~ 唔知佢地又玩到幾多點LA

~~~

今日好休閒

今日好休閒


今日好休閒

  

 ~ d野靚到丫

~ d野靚到丫




訪客留言 (返回 chadwickANNa 的日誌)


clin02431 於 2009-10-18 03:30 AM 發表:
Baby,識貨wor, Kiss Me 隻 Mascara真係好好用~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sunnykiss55 於 2009-10-18 01:30 AM 發表:
发觉你有刘海比较靓
依家貌似好多人去影艺术相?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sunnykiss55 於 2009-10-18 01:27 AM 發表:
天生丽质..! .. 打扮起来咪天仙了咯.!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tannylove 於 2009-10-17 11:50 PM 發表:
....好难受... 嗯嗯~那好呀

希望明天能見到你呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenken1988 於 2009-10-17 11:07 PM 發表:
anna掛死我la
call返我~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenken1988 於 2009-10-17 11:06 PM 發表:
我sd左sms有好多個比你`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kenken1988 於 2009-10-17 11:05 PM 發表:
sd左sms比你
你唔回覆我ga
知唔知我好擔心你~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokway 於 2009-10-17 09:54 PM 發表:
你都覺得好嚴重ar 呵?! 我都覺得係lor~ 好似返左幾日學就又話放la~~~ 依面政府話 讀書壓力大 辛苦wor~~~~
不過 記錯左 係返埋下個week 跟住o個個week 返學交一交埋d assignment 先放!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokway 於 2009-10-17 09:54 PM 發表:
又放~??help ar~~咩學校黎ga!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



phoebe_wng 於 2009-10-17 09:52 PM 發表:
anna:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]