~好 "支力" ar~~ 琴晚
JёrrY黎左訓~ 準備今日一早去血拼!!! 勁~ 今朝我10點3就起左身
dress up 好 去左修一修個fringe!!! 之後就JёrrY.lunch + 血拼!!! 今日買左5件野
有裙有衫~~~ 好開心!!! 之前睇中o既短褲仲未買ar~ 因為 黃色同橙色都好靚~
等聽日同beechop去睇下邊個colour 好d~~
~
shop完ping 陪JёrrY去左剪頭髮~ 剪左個新頭 我覺得好襯佢
成個人潮晒!!! 哈哈~~~ at least 無之前個頭咁凌亂~~
~ 不過好彩JёrrY自己都鍾意o乍~ 如果唔係好似介紹左佢 佢又唔like 好似唔係咁好~~~
返屋企同beechop 食完dinner 之後 我就去左浸泡泡浴~~~ 好舒服! 真開心!!!
琴晚我地睇左危險人物 都ok~ 不過唔知加條情線落去做咩鬼
! 而且好似進展得慢左d~ 但係亞視黎講 都已經好o
今晚林祖柏同壞人KEN又約左我打機~~~ 唔知佢地又玩到幾多點LA
~~~ 
今日好休閒

今日好休閒

今日好休閒
 
~ d野靚到丫

~ d野靚到丫
|