今日終於走左去剪髮,
已經想剪好耐,
一直都冇時間,
今日幾經辛苦,
抽左一個鐘頭時間搵啊珍(唔可以再叫佢做啊珍, 佢又轉左髮型, 依家叫小龍)幫手剪,
個頭成個輕曬~~~
覺得個人好似輕左幾磅o既感覺,
不過跑步仍然冇快到....
無奈~~
本來想影幾張相,
不過踢完波,
個頭已經散曬......
所以....
唯有改天吧~~~
Baby,
好掛住妳,
唔知妳有冇掛住我呢?
Miss You~