一個不能眠之夜.原因5想講.
我一定要你對我噶不能眠作出慚愧.
夜深人靜噶時候通常都特別多野諗.
諗你.諗距.反正咩都諗.因爲無聊.
5開心.又要翻學了.
一年都5知道要面對幾多次呢點痛苦噶場面.
應該講噶.應該寫噶.應該感嘆噶.我已經重重複複講過n次了.
所以我都5想再做點無謂噶掙扎.
我諗我需要更多噶勇氣去愛一個人.
不能勇敢去愛.我要何時先能得到愛?
.◆感情篇◆
如果2個人可以係5聯繫.5見面噶情况下戀愛.
我諗..真係神仙la.在世版噶牛郎織女.
我從來好重要呢點感情.
不過有時
簡直就係放縱.俾曬空間大家去有機會出軌.
拍拖係咁ga咩...可以5管?可以5理?可以5過問?
我諗...對方應該好好去檢討下自己係咪真ga愛對方
上天.何時給我一個魔鬼的身材...??????
?
我今年收ga第31份生日禮物
收到一份禮物.兩個好可愛噶公仔.
.
|