aiya~ 又增加多一個追求者~~~~
好~煩~ar~ 哈哈哈哈!!!!

 


我同fdKama

今日去左 唱k

唱k我fd.Elaine、

買ga野
買ga野
開心ga
今日去左唱k

今日去左唱k

同媽咪食飯時
wa~ 最近超忙! 日日都玩玩同玩
一日3組 唔同人唔同活動!
星期6 同rainie??? and ar sam 去左飲茶!
fish market 飲 真係第一次
有我鍾意o既top 5食物!!! 大興奮
沙翁沙翁沙翁沙翁沙翁沙翁沙翁沙翁...
超好味 又有流沙包!!!!!! 真係滿點ar!
星期日 一早都係飲茶 wiv 甲虫 chara erica and vicki
因為rainie??? 都係去同一個地方飲
so 我地依ja懶人 當然拜託左人幫我地?位先la~
約12點 但12點幾 大家人打比大家人
未出到 係以平常聲 覺得正常:
"喂 你唔係出到黎ar?"
"緊係未la"
"orr 好彩"
打分遊戲@ 酒樓 好好玩
"我比2分"
之後甩開佢地 同rainie??? 行左一陣
因為 佢要返goldcoast 喇~
今次o既行程 佢係特別為左我過黎sydney
我真係好愛rainie???
dinner wiv 穎喵喵3表兄妹
誤打誤撞入左bondi beach
食左一直話好好味o個間扒
真係好好味
跟住出返ct 飲野 oh~~~~
12點半之ma 洗唔洗間間都關晒ar?!!
仲要比佢地話我比天仁list 入bad list!
算~ 我以後唔去lor~~~
聽日 要packin 了.... 好tire~~~~
 
|