Free Cursors
chadwickANNa
chadwickANNa
chadwickANNa
暱稱: ckadwickAnna
性別: 女
國家: 澳洲
地區: 其他地區
Music
love
lovelove
最新文章
so worthy ~
2011-03-26
Christmas is coming.
今日``好攰 ``冇心機煮...
今日``好攰 ``冇心機煮...
文章分類
全部 (283)
女 anna(ˇˍˇ) ∼我的心情日記 (17)
心情日記 (67)
男(ˇˍˇ) ∼5 我的心情日記 (55)
男Chadwick (0'o'0) (48)
未分類 (31)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
fay (wayaw)
『﹁佐佐木小次郎〝 (alexfung1992)
嚇鬼 (qqklk)
ⓛⓞⓥⓔ堅系專一~細細 ... (LoVe52052000)
Tanny (Tannylove)
Jun潤-* (dennis3129)
andrew呀富 (anderw)
呀杰 (pkyougotodie)
sunny (sunnykiss55)
家軒 (sony205163)
愛你只是我一個人的決... (Love_520_tin)
Mr_C.W.H (chokwaihou)
♥KaW2ng_ (Cherry_123)
L:p (wing_624)
杰少 (jack_man)
KaHou (McKaHou)
Ken仔 (KenH2010)
Sunmoon (ng727hk)
lok;; (pookie)
冰。雪。雨。水 (lok44everlv)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 533
今日人氣: 22
累積人氣: 10898
站內搜尋
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


媽咪屋企 分類: 未分類

琴日 同左Eraserand Eraser  mayling 一齊dinner~
         去左 oxford o個間 朱古力度食
         因為 佢地之前食左野 so 就直接食朱古力o個間野
         我都去過好幾次 不過次次都只係可以飲到朱古力
         今次 咩野都無食 即時把握機會 叫野食
         食左choco banana pizza 好好味
         仲叫左hot chocolate 當然飲唔晒
         因為太漏了
        
         影左相 不過都係o個句 hold死晒~ 下次再post

仲有 琴日 自己拆晒d hair extention
         即時 ???? <清爽> 而且 夾頭髮o既時間
         縮短真好 
         我聽日就去染髮
         好期待ne
         不過 仲未諗染咩野色好 聽日去到慢慢諗吧

 最近 迷上kat-tun 個綜藝節目down 左一堆
         極速就睇晒lu  因為真係好好笑! 不過o個6個人
         講野 真係好粗魯
         其中一集 佢地同嘉賓一齊玩winning 整晒佢地
         自己o個d樣 似到痺sss 勁好笑! 連beechop 都話似
         and 開左比beechop 睇 佢一路睇 都勁笑 因為
         真係好有趣 另外一集 係講 睇筆跡 知道性格
         依個都好有趣 下次我要同我d友達玩
         p.s. 金運竟然係同龜梨和也一樣! 就係
                 儲不了錢

今日媽咪屋企影左靚相

 

Elaine、煮野好好食

 

媽咪間房

 

kiss




訪客留言 (返回 chadwickANNa 的日誌)


liang987 於 2009-10-26 06:39 PM 發表:
-很令呢..
-c0mm2nt___
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokway 於 2009-10-25 11:49 PM 發表:
anna miss u~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sunnykiss55 於 2009-10-25 11:38 PM 發表:
房间很靓.我都想住下就好了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



becky193 於 2009-10-25 11:20 PM 發表:
間屋真係正~~係入面住發個夢都甜d~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alexm 於 2009-10-25 11:04 PM 發表:
點解轉返出city要話你知呀??? 你又有"男朋友".....好彩你"自居"熟客咋....唔係....鬼會慢慢幫你整幫你就呀!!! and 妹妹...你個blog既background係好靚介唔介意轉一轉呢???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alexm 於 2009-10-25 11:02 PM 發表:
i reli dun know why i doki doki but thts reli dokidoki!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



phoebe_wng 於 2009-10-25 10:58 PM 發表:
anna.快d online!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love3035 於 2009-10-25 10:49 PM 發表:
c0mment-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]