琴日 同左Eraserand Eraser mayling 一齊dinner~
去左 oxford o個間 朱古力度食
因為 佢地之前食左野 so 就直接食朱古力o個間野
我都去過好幾次 不過次次都只係可以飲到朱古力
今次 咩野都無食 即時把握機會 叫野食
食左choco banana pizza 好好味
仲叫左hot chocolate 當然飲唔晒
因為太漏了
影左相 不過都係o個句 hold死晒~ 下次再post
仲有 琴日 自己拆晒d hair extention
即時 ???? <清爽> 而且 夾頭髮o既時間
縮短真好
我聽日就去染髮
好期待ne  
不過 仲未諗染咩野色好 聽日去到慢慢諗吧
最近 迷上kat-tun 個綜藝節目down 左一堆
極速就睇晒lu 因為真係好好笑! 不過o個6個人
講野 真係好粗魯
其中一集 佢地同嘉賓一齊玩winning 整晒佢地
自己o個d樣 似到痺sss 勁好笑! 連beechop 都話似
and 開左比beechop 睇 佢一路睇 都勁笑 因為
真係好有趣 另外一集 係講 睇筆跡 知道性格
依個都好有趣 下次我要同我d友達玩
p.s. 金運竟然係同龜梨和也一樣! 就係
儲不了錢
今日係媽咪屋企影左靚相
Elaine、煮野好好食




媽咪間房





kiss
|