Rainie o係goldcoast 過左黎玩 so 出左去行
街and dinner
不過 今個星期6 又走lu~
落雨貢貢 都無咩行d 咩野 因為 我未食野 所以
去左食tea 等雨停 跟住就上左town hall
行左一陣 買左指甲油 睇中左勁耐 不過之前
覺得有d貴 不過而家20% off 所以買左2支
行完去左食takeru~ 好味 食完又飲野~ 就係咁
飲飽食醉返屋企
既然 咁多位 咁得閒~~~~ 好! 我地黎一個
======== 無聊小corner=========
ai警告你 快d拍我ar!!!!
衰人打黎...話有問題問我...係幾震撼架喎...
!
其實我都諗到d架啦~真係...哈~不過有d突然...唔想答住...
好衰呀~~~~~~~~~~~.唔俾我玩wow.嬲死你la..
知唔知
你決定左d野...會後悔嘛?...唔知...真係要同神禱告啦><
love u la baby.....fk u hahahahha

玩雪好開心la

...好正>v<



多謝糖糖同我玩~v~

多謝糖糖同我玩~v~

多謝糖糖同我玩~v~


唔知你...係唔係傻ga
|