今日好熱ar~~~~~~~~~~~ 一上網
無幾耐甲虫就同我講今日好熱了~
真係好熱! 我開左個balcony 門 我覺得好舒服!
夏天感覺 大love
跟住我地o個話題就係fly~~~~ hahah
甲虫話佢今日已經見到佢地了~
其實 我前幾個week 熱左少少o個幾日
已經o係uni met 過佢地 佢地seems 2 be 好hapi~
一堆堆 一ja ja 飛下飛下咁 真係開心到痺s!
之前 我話我依個夏天 將會日日怒奔去bondi beach
成為水著女! 而家已經轉左同甲虫講 "I ll stay @ home
turn on da air con and do nothing"
另一個話題 甲虫忽然sent d 好有學問o既site 比我~
見到一ja 星球o既物體! 原來今日係月食~
嘩! 超~想~睇~ne 佢話澳洲中,西部會睇到!
我just pretent 我自己係中,西部o既人 <好明顯
sydney o係east> 今晚我會去睇的! 其實只係走
出露台! 哈哈~
而家有d更加緊急o既事要我去做 就係我d功課了~
寫resume! + 一份好多 "........" o既野~
叫左kensent 左一份resume 比我參考一下~
佢o既同學 經驗真豐富....
待續...
================


haha好傻ga頭髪...................
miss u .....my xxxx
|