嘔血ar~ 做到week 4 la~~~ 勁辛苦
lei~~~~
今日同幫alan去左townhall 買
process diary <即一本o個d畫薄>
之後打比alan佢話佢未ko 叫我
行住先 窮到嘔 都唔知有咩野好行~
ar! 不過都買左條手鍊ar! 靚到痺s~
之後去左kura 食野~ 我叫左today
lunch box 都ok 好味ar!!! 食完野
就去左supermarket 買野~ 買左d
日本麵 $10 好貴~ 不過之前食過
ok 好味! beechop話買埋另一pack
另一個味~ 不過我話唔好 我計計下
如果買晒2 pack 成$20 味即係買
公仔麵都買成 $120 hkd 太誇張了~
之後就返屋企lu!!!
返屋企就keep 做功課!!! 好悶lei~
ar! ken 你覺唔覺我好似龍櫻個
校長ar! 無錢都仲要買~ wa! 我一
睇覺得幾有親切感ar!!!
我都話龍櫻好睇架la~ 不過又講唔
出咩野好睇wor 總之好好睇la haha~
:


|