真慘 今日派左history 第1個review 得2/5
唉~ 即係爭0.5分先pass 真係好討厭自己
對唔鍾意o個d野 係衰就係衰!!! 以前對
math 就係咁!!! 我真係要o係coming
assignment 急起直追 同埋要克服history 依
一科
我最唔開心..我既感覺,除左無奈,
我真係唔知道再可以講乜野..心裡面有種抽搐感..
好痛苦..呢份感覺,令我好不安好困擾!!亦都令我對
錢睇得更重..真心真意去對人,最痛苦個個都係自己!!
埋怨....點解我又唔可以~?因為我明白當中問題!!
怪就只有怪自己當初傻到乜都唔理.....真係好傻!!
行左成日,真係買左好多野...每個人都有收獲..陪家姐買左好多野
家姐個fd買緊野..........靚.
家姐
家姐
家姐個fd好好玩

hahah


|