aiya~ 今晚最後只係挑戰左一出戲
ja!!! 睇左jackass 2~ 絕對好好睇~
今年睇過最好睇o既戲ar!!! 直頭覺得
個幾鐘太快tim ar~ 唔無聊 絕對
好笑!!! 哈哈~ my favourite ar!!!!
今日 lunch 完就無野做了~ 好悶~
去左coles 行! supermarket
唔知有咩野咁好行! >,<"
haha! 買左dqq食ga野同小白~ oh 無la~
睇ken同學個dairy 佢話佢買左新攜帶電話了~
真心急!!! <唔好話人吧> aiya~
好似真係好靚咁~ z610i ar!!! 買左黑色~
真cool 我仲諗住佢會買粉藍tim! 因為
粉藍裹面係超靚~ 黑色應該係3個colours
最核突吧 <係核突 唔係唔靚> 不過上次
我見甲虫拎起pinku 同佢係
超 唔 襯 !!! 黑色吧 xx人同xx色 最襯~
哈哈~ 對唔住lei ken 其實我好愛你的!!!
upload 返o既貼紙相先~


|