| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 23 日 星期三  |
| 讓愛變的簡單 |
分類: 心情日記 |
轉眼1年幾la, 真係過得好快,
呢1年幾入面發生左好多事情, 有得有失(唔想去計)
自己真係成長左好多, 體會左好多, 一個又一個既難關我都誇過,
錯過, 傻過, 痛過, 哭過, 罵過, 怨過,
迷失過, 放棄過...
但到這一年的年尾, 我都可以做返1年前的我...真的很感動~
曾經同自己講過, 無論將來點變, 我都要保存真的我
本以為無可能的事,
係今日~我好肯定同自己講, 我沒有變過, 即使身邊好多野係到變~我自己既諗法一D都冇變過...
最意外和幸運的, 是遇見了真命天子,chadwick
佢讓我找點自己, 佢令我對將來還有希望
我知道自己的決定不會時因為太寂寞而衝動,
同你相處的身一天起, 我就好像感覺到這個是一個上天為我安排的人..
佢會陪我走到終點的..(說真的)
我願意為佢放棄自己所有...
有人給我說..剛剛開始的愛情總是這樣甜蜜~
我都不再猶豫
因為, 這刻的我還相信天長地久的童話
王子同公主 即使不富有 或什麼都沒有,
但相愛的心是不會被抹去的^^
這一天何時來臨~我並不在乎,
只希望, 有你的地方~都會有我...就滿足了.....
睇見你由心笑出來的快樂, 就是我這一年的願望^^
我愛你呀, 老公
忘了是怎麼開始 也許就是對你 有一種感覺
忽然間發現自己 已深深愛上你 真的很簡單
愛的地暗天黑都已無所謂 是是非非無法抉擇 喔~~
沒有後悔為愛日夜去跟隨 那個瘋狂的人是我 喔~~
I LOVE U 無法不愛你 BABY 說你也愛我 唔
I LOVE U 永遠不願意 BABY 失去你
不可能更快樂 只要能在一起 做什麼都可以
雖然 世界變個不停 用最真誠的心 讓愛變的簡單
同你一齊有一種好奇妙的感覺,
而這種感覺我絕對相信不是一剎那的快樂= =
同你勾過手指的每件事我一家會做到,
因為~我不願看見你唔開心同失望^^
連同昨天所輸的 一起找到了
哭泣夠了 我以後要笑
這一個是我的 碰上即刻知道 不必揭曉
連最想得到的 我都找到了
穿梭人潮 引誘幾多 不再動搖
從未像這樣確定 一伸手抱你 已經抱到最實了
|
|