我成日提醒自己,要珍惜眼前人.
今日唔知聽日事,身邊既人會隨時離你而去
,又可能係自己隨時會有d咩意外而離開呢個世界.
但我今次應該沒有錯吧!
嗯!...相信今次的選擇是對...
呢一切要放棄...一切要忘記...
我既生活要回到原點...一個人,
睇黎愛情兩字與我不相襯...
一切就好似一場夢...
我需要時間既力量去淡忘...
令人很痛苦...
Let this be my last word,
that i trust thy love.

同表姑媽食完去左佢婆婆屋企~~~~
唔要驚天動地
唔要轟轟烈烈
我只要平平凡凡
長長久久
開開心心
跟你在一起
>3<
|