忽然覺得
真係真係好懶...明明日日都對住電腦...
偏偏冇去更新......比以前好一點係因為而家唔再係日日都留係屋企~~
但感覺上進步感不大....
多人發生唔同既事...有新鮮感,因為本來既空間就係狹窄,
比以前退步左既係因為生活圈好似容納唔到更多~~~
睇到咁....咀角只微微地笑自己白痴~~
大腦毫不留情地數算著自己有多無知,播放著過去的精彩映射現在是有多沉悶
對......是沉悶~~!!負能量.....圍著一整個生活~~~討厭<極>
究竟是什麼的一個生活圈?
這種「享受獨處的孤獨」來得帶點風涼
要不是現在並不寂寞
要不是情感有所依歸
孤獨
對我來說
不一定是享受
那種「眾裡尋他千百度」的無奈
也想像得到
琴日同老公食日本菜影左老公d相
hhahah..我愛你老公

車上打日記...
|