本來我可以好好的放底.......但傷口流緊血............好痛..........
我對你講過唔好傷害我...但你一次又一次傷害........
好難忍
我習慣左冇人理.
.細小到大咩事都好,自己攪掂.知唔知點解唔鐘意睇DOCTOR,
因為冇人理我,睇同唔睇咪一樣....好記得有一 次我發燒,
其實個日係可以係屋企休息的,但我唔想一個人呀!
媽咪照顧我個一刻我真係好開心,
原來媽咪都可以咁細心~
今日起身又返中國睇醫生
call左老公..
不過老公訓緊zzzZZZ
我好愛老公..
~其實我好鐘意見到你笑呀~
|