今日約左老公去荃灣 愉景廣場
同老公一齊Shopping
唔知點解老公陪住我個時..hahhaha乜feel
講唔出la..........
見到老公食好多野....豬..yes
.....................................................唔開心la....
唔想...唔愛...........nononon yes
場
今天輪到我要說一句:
「你比從前快樂!」
在相片中看著你們每一張笑臉
感受得到你們的喜悅:)
你好!LONG TIME NO SEE xDDD
冇乜地方可以去-0-
同LOK去街市食野
之後-___-食糖水
好殘忍/___\好惡/___\
聽日陪你睇戲la......
LOk 其實我成日講你壞話架-_-
你知啦.你真係好好笑 /_\ so sorry
|