今日十點左右同牙波中有Edmond去行山∼
十一點幾我地爬上佐金山山頂∼
係金山山頂可以望到城門水塘∼
我地休息佐一陣我地就佐山∼
我地向住城門水塘進發∼
途中我地經過一條小瀑布∼
我地就行佐落去休息∼
依兩點係.......................邊個嫁????
二點左右我地黎到城門水塘∼
牙波同Edmond兩個係到露底~
有幾日都無打過日記啦~
上星期日同Chris中有佢個fd去佐行山∼
太耐無行啦∼老啦∼
星期二就同佢牙波去佢行街∼
買佐件3∼
勤日牙媽入佐醫院做身體檢查∼
牙媽成日都話依到果到5舒服∼
都5知咩事∼
希望牙媽無事啦∼