今日一放學就落荃灣報名補習~
4點20分落到荃灣~
第一時間填表報名~
4點45分報完名先知果個補習班已經開始佐15分鐘~
唯有拿拿淋走去上堂~
果個牙sir(wilson liu)教得都5錯~
佢竟然可以喺75分鐘之內講晒25頁ge書中要明佢講咩wo~
果$410無白俾~
maths有望攞B or C 啦~
反到屋企先知道舅父黎佐~
要佢等我食飯Tim~
真係5好意思啦~
今日5攸番學~
同姑媽去佐明星飲茶~
俾姑媽同牙媽兩個我最尊重ge女人喺到訓話~
足足訓佐成兩個幾鐘頭~
so我決定比心機考好依個會考~
我5會令大家失望~
尤期係妳~
下午去佐搵補習~
甘大個仔第1次自己自動自覺話要補習~
我大個仔啦~