幾日都無打過日記∼
大家5會怪我的∼
是嗎∼
嘻嘻......
今日學生會選舉∼
我投佐不信任票∼
明報記者黎同我哋學會代表影<銀禧校慶25周年特刊>∼
放學同家潁.麥波.黑衣去佐M記食嘢同溫書∼
好灰牙∼
佢哋搶我嘢食∼
又5俾錢∼
好賤牙∼
今日成個lunch都過得好黑仔~
跳舞又5見佐個舞伴∼
跳下跳5記得舞步∼
勁『火羅』食lunch又5記得帶銀包∼
激死我啦∼
放學去佐G9溫書∼
溫到差5多六點先番屋企∼
番到去牙媽就喺到嘈∼
嘈我想死∼
痴線嫁∼
我就黎俾你激死啦∼