今日中文堂班主任都好地地,(記住)
科學堂去實驗室做實驗...成班
係到玩水..玩到老師興左...
英交堂(出事)班主任上左黎
問某個人係唔係上科學堂玩水
我地知出左事lo ..不過唔
知點介得佢有事.....
lunch time又出事
德育班主任講番...個時勁驚
明愛個時成班係到玩..勁好笑
今日冇心情打ar
不過都係到祝葉安峻happy birthday @.@
今日勁正..唔洗早會
頭兩係到勁笑...i man 勁串d女仔
差唔多完個時..鍾娃娃係到搞芝姐件野..咁唔係我地
搞....咪同牙v同i man走開....我同牙v係到玩d工具..i man就
好型咁拎左把野..點知成把野fly走左..個下笑死我同牙v...
連唔係成日笑ge志成哥都係到笑左一下..其實
係差d中佢..
設計堂悶得仔係我地工個同鍾娃娃
係到玩...玩到傻左....
放學又要去it..係到玩電腦
返到屋企補習..做咩今次咁有心機~
今日同平時咪一樣
返去個時"巧"熱lo
到左集會又要唔可以著泠衫wo
唔係又會比人鬧..
今日勁好上頭兩堂就開左泠氣
唔知電腦ar sir 咩事lo..
去到電腦室話多個2個人著泠衫唔開泠氣
連話唔可以係早會著泠ge老師衫都開左la..你咩事ar..大番薯
上科學堂係到玩...d人玩到巧巧笑ar
老師見到咁興左好多次
你吹ar..我地係唔理你ar....~.~
今日勁赲
超唔想返學ar
今日做咩咁熱ar
熱到死又要上pe玩咩都唔想玩
返到課室都算涼
食完飯勁想訓覺wo
唔打..訓覺