對唔住鄒婕妤,我以後唔會再講啦.
終於發完燒啦,星期一我發燒38.6度,E咖好返啦
我唔中意去旅行lo~又悶,又踢唔到波,7月31號就要去啦
今日做左:訓覺,打機,食野,睇電視.真係好悶
聽日就要去池青營啦!唔知大家開唔開心? 請比意見^^