真係好擔心... 希望真係冇事...同埋..希望你可以因為依次而認真諗下.. 其實好多人關心你..你屋企會會支持你..罵你都係愛你ge一種... 你屋企人都會傷心...你身邊ge人都會... 但記得啦...永遠會有好多人支持你... 神會原諒我地依d罪人! 只要你肯按受衪就得了..會改變你.. 你都想你同你屋企人都快樂麻.. 記得很多人都很愛護你的 希望最後都係冇事啦><