嘩...
今日派成績表><
好多老師都話話我成績大有進步=口=
咁多科之中...
我覺得英文最好 因為我個主科同聆聽係副班全班第一丫...
個時係到o哂咀
都吾知自己既成績咁好
我今次入硬正班啦
卡卡卡....>3<"