尋晚好開心呀~ 又出左去玩啦~今次同D fd去左葵芳~ 超好玩呀~玩到顛左~ 重要玩到凌晨2點幾喎~但係冇俾人鬧喎~ 今日8點幾就要起身啦~好攰呀~ 因為攞回鄉証先咁早起身~ 之後去左睇哈利波特~好好睇呀~ 跟住去食下午茶啦~ 做功課啦~88~