去左海洋公園番黎......
今日同范兄,皓係M記食早餐.
之後仲有個幾半鐘,so我地行去黃竹坑,飛的=]
竟然架的士冇跳過標,到左俾$18司機.
我地勁早去到,等左好耐先入到去.
入到去,即刻搭列車上去玩機動遊戲.
我地先玩太空果個唔知乜春,轉左幾個圏,好鬼high.
之後d時間都係行黎行去,玩下D機動遊戲.
到集合時間4點幾,d人散哂,我地點完名之後,范兄同-6走左.
我同梁+,皓,徐仔.劉浩軒,高林x搭覧車上去.
之後梁+,皓,徐仔走左,
之後我同劉浩軒,高林x玩左果個咩翻天飛鷹,都唔high既.
玩完之後6點幾,我地玩海盜船,,因為夜場,so搖左10幾次,好鬼high.
玩完一次,冇人排隊,個人員想收工,d人求個人員玩多一次.
之後又搖左10幾次,好正.
玩完就排隊搭覧車落去.
排左好耐,先到我地,因為人多,so要同兩個唔識既人坐.
我估我地係陳白沙最後一班走既學生.
出左海洋公園,覺得好滿足.
番左屋企7點幾喇......
我一共玩左:
太空xxx:3次
海盗船:5次
係半空坐係到果個轉唔知也春:2次
翻天飛鷹:1次
呢次應該係我暫時去咁多次最海洋公園黎最深刻既一次......
|