;`缺乏自信的人才會不停戀愛,,,*因為要借助別人,,來肯定自己存在 = )
唉;'
金日手機死鬼左了=.=
俾我吾小心禁掉左落水=3=
都5知點好=.=
拎去正?吾想囉.
但係又點好呢...
晏就就去左睇野.
坐左成個晏就??