今日極度充實-_-
一朝早9點就出街踢波
踢波果然十分有益身心
踢到十一點約左呀才係大興北等
本身帶左衫諗住換完直接搵佢
點知發現有bug 帶左衫冇帶鞋
搞到我傻下傻下又番過屋企。
跟住去左剪頭髮!
我發現我真係好鐘意食魚蛋
*今日成日最少食左5串up*
跟住剪完頭髮就飛起左呀才
去左豐景原睇c grade比賽
真係勁激!開波冇耐俾人地入左2球
跟住我仲同wingo講
我買今場最少輸5:0 對面超勁
但係完半場之前又好彩追番1球
跟住完場之前2分鐘 追成平手!!!
成班友仔係度叫-____-
最後射9碼仲贏埋~_~入左8強
跟住同張床+青爺+河童+青爺同張床既朋友
去左市中心買野@_@
買左個袋 $179 雖然唔係好靚
但係呢個價錢 呢個質素都幾岩既
跟住過左柏麗買眼鏡-.-
3年前~150度 3年後~350度
其實有d震驚-.-原來我咁毒嫁
跟住岩岩番到屋企一陣
一陣又要溫history了
今日真係200%充實囉^_^
話說我個頭今日最少俾人抽左十公升水。
|