今蕉考交通 考緊果時個考官走埋我身邊到睇 可能我玩手指佢當我出貓
下午就上左公司出第一份糧 成個月得9日要返工... 袋左2300
好開心
好驚啊
踩單車係威記門口差d撞死人去到澳門蛋買枝野飲休息就踩回程 又係去到威記付近 比柒叔架車搞到仆街
訓係床到等時間過...
幾時有工返啊
今日返工A先生又例牌hea到嘿甘 半分鐘整一塊地毯 做做下野又唔知去撚左邊到偷懶 要佢幫手果時 佢又企埋一邊望 拉車要2條友拉 佢又企埋係上面 我一個人拉 屌你個嘿 請你返黎玩