今日.....一早起身去石硤尾公園打籃球之後去烏溪沙比賽...不過係同d呀叔打...d呀叔超(貓)推人 打手做齊....on999!~~~~之後過左白石沙灘玩超正......玩左幾個鐘之後隻鞋都入曬水囉....坐左半個鐘車反家.....隻腳(陣)住d水半個鐘超唔舒服囉.......