| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 12 月 26 日 星期五  |
| 2008-12-26 |
分類: 未分類 |
又有好多日冇打bloG喇-3-
放聖誕喇:]
好開心牙..終於有假放
不過放完假要考試...唉
放假...不過都要番學補習..唉
唔多想補-__-
前幾日係聖誕聯歡+旅行
聯歡食雞-_-KFC
有90幾個葡撻
90幾個葡撻好快就冇曬
但係我一件都冇食
玩我係Bear Bear 熊-3-
其實1D都唔好玩
玩咗一個遊戲
我係Bear Bear 熊遊戲比F.1果時既汽球遊戲+有口難言遊戲還要悶
但係比F.1果時既野飲大分享同埋真情對話好
我哋送咗禮物比德文+Blue Blue siR XD
佢哋當然超感動la XD
跟着去咗Ann home 整蛋糕+朱古力+曲奇 -__-
朱古力+曲奇失敗咗- -
曲奇似"舊"粉-__-
旅行超冬 -口-
去大帽山
我哋用咗差不多2個鐘先起好爐-囗-
鐘要牙sir 幫手
係咁食係咁食-3-
好肚餓-_________-
但係我哋組有食"靜"野
之後打啤
之後走了
走果時超冬
著咗2件嬲1件厚3 鐘好冬
之後同叉燒..kai 敏去北江
大家merry chirstmas 牙:]
|
| 發表時間:2008-12-26 09:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 78 | »
|