◆___′′﹏×▼-▲欣×的×日×誌→﹍*〢ˍ‵‵﹎❤﹏﹏^
□■睇完要留cM Cm■□
---❤﹍﹍□﹊我的゙日誌゙*___′----
ˇ ○●快D尼睇la●○ˇ
chanchoiyan
暱稱: --×欣×--
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2009-03-10
2008-12-26
2008-12-09
2008-12-03
2008-11-30
文章分類
全部 (78)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
□■□小時鐘■□□
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
網站連結
尚無任何連結
2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


2008-12-26 分類: 未分類

又有好多日冇打bloG喇-3-

放聖誕喇:]

好開心牙..終於有假放

不過放完假要考試...唉

放假...不過都要番學補習..唉

唔多想補-__-

前幾日係聖誕聯歡+旅行

聯歡食雞-_-KFC

有90幾個葡撻

90幾個葡撻好快就冇曬

但係我一件都冇食

玩我係Bear Bear 熊-3-

其實1D都唔好玩

玩咗一個遊戲

我係Bear Bear 熊遊戲比F.1果時既汽球遊戲+有口難言遊戲還要悶

但係比F.1果時既野飲大分享同埋真情對話好

我哋送咗禮物比德文+Blue Blue siR XD

佢哋當然超感動la XD

跟着去咗Ann home 整蛋糕+朱古力+曲奇 -__-

朱古力+曲奇失敗咗- -

曲奇似"舊"粉-__-

旅行超冬 -口-

去大帽山

我哋用咗差不多2個鐘先起好爐-囗-

鐘要牙sir 幫手

係咁食係咁食-3-

好肚餓-_________-

但係我哋組有食"靜"野

之後打啤

之後走了

走果時超冬

著咗2件嬲1件厚3 鐘好冬

之後同叉燒..kai 敏去北江

 

大家merry chirstmas 牙:]

 

 

發表時間:2008-12-26 09:26 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]