初時和你在一起的時候很開心,現在感到可惜,因為你不再關心我了......
今日好開心,可以見到我啲同學,同朋友真係好開心lo.唔知y我個頭會痛,可能星期日嗰日淋雨淋親掛,而家冇事lu,唔使擔心我家,好幸會識到6F班,仲有牙...我好似愈黎愈鍾意程禮熙咁...可能佢係我第一個鍾意既人,而且又係一個我理想既對象!!!
chanco
暱稱: 阿敏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-07
2007-10-04
2007-10-02
RE打中秋
憎緊一個人
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 5 月 28 日  星期一   晴天


2007-05-28 分類: 未分類

今日返學,唉..都幾開心既...

但見到某人就唔係咁開心lor...佢成日係度話人,

自己又唔係令女,成日係度扮哂野...e+勁唔鋸佢呀...

e+超憎佢囉....我覺得袁穎文係好過佢囉...我e+比較中2佢

(袁穎文)多d囉...起碼佢冇牙邊個咁扮野...我咁大個人,最

憎人地扮野,由其係扮可愛....佢自己又唔係cute,就係度扮哂cute

勁唔撚鋸囉....最好就咪俾我見到佢....唔係我會好憎佢囉...

 






訪客留言 (返回 chanco 的日誌)


Ghostrader 於 2007-10-27 01:39 AM 發表:
路過=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ghostrader 於 2007-06-10 08:36 PM 發表:
你講緊邊個呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



迪姐 於 2007-06-10 05:56 PM 發表:
無奈...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angela1116 於 2007-06-05 09:56 PM 發表:
哈哈.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



迪姐 於 2007-06-05 09:47 PM 發表:
估唔到你地都會應喎~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angela1116 於 2007-06-05 06:36 PM 發表:
你講果個係咪我呢????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



蚊蚊 於 2007-06-03 05:51 PM 發表:
多謝你^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]