| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 13 日 星期日  |
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
| 好慘呀...... |
today要返主日學, 好材唔係好悶, 整左依本野:

廳日先慘, 要去我太太到慶祝Mother' s day, 一定悶死la種要叫, 姑婆太, 四姑婆, 六姑婆, 叔公...... 最慘種要有表弟同表妹......唔敢想像
|
| 刊登時間:2007-05-12 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
20篇日誌(前夕)  |
好happy呀!我呢個懶人竟然可以寫到19篇日誌(奇蹟呀)!
不過得20篇就慶祝, 好似有d小題大做......
夠40篇, 我會再慶祝(慢慢等幾年la)
 |
| 刊登時間:2007-05-08 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 7 日 星期一  |
| 神鵰俠侶 |
read完金庸既神鵰俠侶後, 好佩服金庸, d文筆好靚, 佢竟然可以用文字講出一個如此.......唔知點講好, 總之好正, 令人read幾多次都唔悶
而且d人物呀, 佈局呀全都配合得天衣無縫, 我簡直以為依個係真實既事
最後個到係令我最有感觸, 個段係禁既:
聽得楊過朗聲說道:“今番良晤,豪興不淺,他日江湖相逢,再
當杯酒言歡。咱們就此別過。”說著袍袖一拂,攜著小龍女之手,
與神雕并肩下山。
其時明月在天,清風吹葉,樹巔烏鴉呀啊而鳴,郭襄再也忍耐不住,
淚珠奪眶而出。
正是:
“秋風清,秋風明﹔落葉聚還散,寒鴉棲復驚。相思相見知何日,
此時此夜難為情。”
好想read金庸其他既小說呀!
http://sokamonline.com/NovelMain/JinYong/god.cfm |
| 刊登時間:2007-05-07 06:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|