今朝發生咗件令我幾諗唔通既事。。
事情係咁既:........
話說今朝我番學既時候,,
經過漁灣邨果陣,,
見到有三架大消防車停咗係郵局附近。。
當我行到去bus stop等車果陣,,
又見到四架細D既消防車,,
仲有無線、有線、蘋果日報採訪車等。。
不過令我最估唔到既野,,就係.....
我周圍望都見唔到有任何既煙出黎,,
不過D消防員就拖哂喉去救火。。......(閱讀全文)
今日唔知做咩,,
竟然仲早過返學時間起身,,
明明今日系星期六放假架嘛。。
--------------------------------------------------
本來今日要返學練波架,,
不過樹起琴晚sms我話由於太少人,,
所以就取消咗
下個禮拜一同三都有friendly,,
跟住星期日就學界啦。。
練波都唔齊人,,
都唔知點算......(閱讀全文)
由於今日係學校假期,,
所以我要番學校練波。。。
呢幾日加埋都無訓咗10個鐘,,
今朝又要8點半起身番學。。
今日終於都開始練陣啦∼∼∼
咁係因為距離學界比賽仲有.........
大概半個月。。。
雖然今日好熱,,
不過都唔係好變態。。。
練完之後就到咗每次練波既高潮,,
 ......(閱讀全文)
報時:依家係朝早9點半(大概啦。。)
由琴日朝早既11點開始到現時為止,,
我都未訓過
其實係因為由於今日係星期日,,
所以琴晚就打麻雀打通宵,,
而我就坐係隔離等我呀媽。。
我原本以為距會2點鐘走,,
點知.............................................
我就一直係度等.......
等.......
仲有等............(閱讀全文)