首先多謝大家既支持,我會繼續努力呀,多謝曬大家
今日早上同平時一樣一起身就玩電腦啊,玩戰國無雙,做D~gag~人玩,玩到我自己到gag左
但係我有玩左兩個半鍾頭,真係唔好啊,
到左中午我有同我啊哥玩戰國無雙,但係玩左無奈,我就叫啊哥同我打deck
打左一陣就無玩啦,攪到我要去sleepzzzzzzzz
sleep到6點幾啊媽叫我起身出街食飯啊,我本來唔想出呀,但係我有想出街買野,
所以最後出左去食飯,點己啊媽叫左d~gag餸啊~睇下~