今日早上起左身無奈,有個fd打比我一起番學校攪試升個d野啊
之後行路就番左學校,係學校勁熱,熱到想打人呀.....
原來試升好煩呀,有張通告要我啊媽簽名,攪到我要番屋企比我啊媽簽名,
番左屋企之後有去番黎學校交番張通告,真煩啊
交完諗住映灣玩,之後我同d fd係學校行路過映灣,點知住映灣個fd有番左學校交野
我同d fd原本諗住係映灣等佢,點知行下行下,行左去7仔買野飲,之後係嗰個商場有頭行到落尾,
來回左兩次啊,真係好巨啊,最後頂唔住番左學校揾佢,結果有係行路呀
最後行左去田雞個fd既屋企呀,係佢屋企一坐,就感到好舒服啊
到左晚上就出左街食飯有影左張勁相,好gag啊
今日係唔係有人生日啊係邊個啊,雖然我唔知邊個生日,但係係到就同佢講一句生日快樂,祝你嗰個生日都有人同你過啦,知係邊個生日的人可以同我講嗎?
|