每日一問:上次無人回應嘅= =":問題係:有無同人行過街呀?(回下我啦)
一起身就開始得閒既時候啦,清潔完,有無玩電腦啦,攪到我好悶啊
之後我就開左電腦玩,但係都無野玩啊(大家有咩野好玩既遊戲玩呀)
我就上網睇番琴晚睇既劇集,到可以解悶呀
到左中午,無玩電腦,係到睇大唐雙龍傅,(我平時出去玩d fd都要睇埋先出得)
睇完之後同啊哥打左陣deck呀,但係都好悶,我就出攞左本暑假作業做,我竟然作左一片文啊
到左6點幾啊媽話出街食飯呀,有影左兩張杷啊(每次有相睇,但係都無我,係唔係好想睇下我呢)(回下我啦)

|