有無人呀,可以解答我上次既問題啊
今日早上本來係去剪頭髮,
但係比田雞攪到要係睇緊大唐雙龍傅個陣去剪呀
真係好慘,佢自己唔知醒啊,攪到我同趙栩要等埋佢呀
去到剪頭髮個到啦我地有四個都要剪呀,我覺得唔好意思呀
咁好人,我地等左陣有個家庭打我地打尖,好衰呀,田雞扮唔知呀
終於到我剪啦,但係比人話我訓左,我無訓呀,d人好衰呀
之後fat安有話去田雞屋企玩,本來我都唔想去,
但係係屋企好悶,所以出左出,一就玩到6點半先走
玩得都開心呀,之後同個fd行路番黎呀,所以睇下相簿佢係邊個